Elkaar inspireren door het delen van kennis

Schrijfles van Cupido

14 februari komt er weer aan... let love rule! • leestijd 1 minuut

 

Terwijl de shops al weken voor Valentijnsdag roze en rood kleuren, denk ik stiekem terug aan de tijd van de anonieme ansichtkaart. Niks romantischer dan lieve woorden, toch? Net als bij de liefdesboodschap zijn verleidelijke teksten op je website onmisbaar. Want marketing draait om het vervullen van hartenwensen. Je wilt online de aandacht trekken, overtuigend bewijs leveren en eindigen met die felbegeerde klik.

 

Hoe versier je klanten?

 

Als je durft te schrijven met liefde, dan volgen de rake regels vanzelf. Zo schrijf je niet alleen vanuit je gevoel, maar communiceer je regelrecht in het hart van de lezer:

 

  • SCHRIJF VANUIT PASSIE
    Jouw liefde voor het vak lijkt misschien gewoon, maar maakt je bedrijf uniek.
  • SPREEK PERSOONLIJK AAN
    Op welke vragen willen klanten antwoord? Daar speel je als dé ware op in.
  • MIX MET EMOTIE
    We zijn allemaal mensen, en dus gevoelig voor prikkels om sfeer te beleven.
  • MAAK TEKST AANTREKKELIJK
    Met aandacht voor opmaak mag je bedrijfsverhaal gezien worden.

 

Happy Valentine's Day.

 

Blogger: Linda Moen

Referenties van Limoen zijn o.a.: